olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Pilska bockarna i Kävlinge

Kategori: Allmänt

 Undras om julbockarna är representativa för Kävlinges befolkning. Jag menar, mitt i centrala byn. I dagsljus!

Jag har haft en del roliga träningspass. Var po badet i Lödde när Evelina körde soma move. Så nu har jag provat det!

Maria som tycker jag är sjåpig å tradig som alltid är negativ, missade när jag körde ett pass jag blev nöjd med. Fast det var ju hon som satte ihop det. Mestadels . Jag kom på två övningar! Å så mörbultad jag var i hela kroppen efteråt. 

Vi har planerat hela nästa år. Eller som jag också säger upploppet!

Idag började uppladdningen inför Stävietrail.  Jag sprang 4 km po löpbandet.  Det gick inte fort,  så jag kunde faktiskt prata med Maria när hon tittade förbi. Har fått stränga direktiv att inte öka farten. Känner hon mig eller? Men jag skulle väl aldrig göra nått osanktionerat. Som att gå po ett boddycombatpass efteråt bara för att Felicia bad mig. Ja jag vet. Jag är en svag människa!
Tyvärr blev jag filmad och filmen utlagd så jag kan inte smita undan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: