olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Nobelpriset

Kategori: livskvalitet

Vad är en klassiker? För mig är det en bok som jag kommer ihåg.  Nu tror jag ju att jag kommer ihåg alla men med tanke po hur många böcker jag kan plöja  igenom po ett år så...
Fast det var ju tiden fm! 

I alla fall så har jag alltid gillat pocketwestern.  Ja så mycket att jag länsar antikvariatets lager varje gång jag kommer dit. Och nu när jag handlade julklappar där hittade jag ett par av mästaren himself,  Louis L'Amour! Bättre western författare finns inte.
Just denne Den laglöses som kommer jag faktiskt ihåg när jag läste första gången. Det var i Sjöbo av alla ställen. Jag hade kört dit en bil som skulle po verkstan och medan jag väntade po gatuköket brevid satt jag och läste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: