olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

never miss legday

Kategori: Allmänt

Vi tränade häromdan.  Å så ont i arslet jag hade igår. Kunde ju knappt sitta. Hoppas verkligen att mina muskulösa lår kommer att synas bra i tightsen jag köpte idag.  Å po tal om det. Maria är ju inget bra stöd när det gäller att handla. Hon gillar ju allt. Hur ska jag då kunna stoppa i tid. Ok att jag köpte ett par träningstights.  Har ju bara två par shorts som passar. Men linnet å t-shirten. Har ju redan tre tröjor som ligger po vänt för att passa.  Fast det var ju en ny fin rosa camotröja så.......
Kom po efteråt att jag egentligen hade behövt köpa löparkläder nu när det är kallt! 

Dagen började med en omgång body balance.  Å det var verkligen balans. Eller i mitt fall avsaknad av den. Var ju inte bättre av att jag hade träningsvärk i rumpa å lår! En ny release så det tar väl ett tag innan jag övat in och förlikat mig med den. Å precis som han i big bangtheory måste jag ha min plats annars blir det inte bra.  Å det var nån annan som hade tagit den.  Är det ok att glidtackla?
I morgon blir det ett cykelpass.  Egentligen ligger inte cykel po mitt träningsschema för tillfället men när det är bästa instruktören så......
Hon är kanske lite snäll om jag fjäskar för henne! 
Å hon vill ju att jag ska ta en pulsklocka. Finns inte en chans att jag kan ta det lugnt! 
Funderar po om jag ska försöka ta cykeln närmast. Men den brukar ju hennes far ta. Vågar jag va så fräck?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: