olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

När ska jag komma?

Kategori: Allmänt

När man ser nått försöker man oftast kategorisera det efter nått välbekant.  Som ikväll när jag såg en hare i strålkastarskenet.  Genast blev jag tvungen att omdefiniera den bedömningen för det var nått som inte stämde.  Är det en lång svans jag ser? En katt? Hund? Nä inget av det stämmer riktigt in. Men när hjärna letat lite mer i databasen insåg jag att det var en räv som sprang där po vägen! 

Är inte riktigt nöjd med dagens träningspass.  Jo de fyra övningarna jag gjorde blev helt ok.  Många å tunga repetitioner.  Höll fast vid planen po två av dem å po de andra två gjorde jag ett set mer än planerat.
Nä det jag inte riktigt är nöjd över är att jag bara gjorde 4 övningar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: