olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Namnsdag!

Kategori: Allmänt

Jävla Maria.  Här har jag gått å funderat po en grej till vår nästa milstolpe när hon får ungefär samma tanke å ställer ett ultimatum. Hon borde ju veta vid det här laget att det finns inget jag inte skulle göra för henne. Så när jag inte vill gå med hennes orimliga krav  borde hon ju fatta att jag har ett bra skäl. Så nu har hon fördärvat den överraskningen!

Skulle pusha mig själv under dagens träning så jag ökade po vikterna i varje moment.
Så när jag då ligger där po bänken å ska köra bänkpress.  Trött å sliten efter jobb går tankarna iväg . 
Spänner magen å kramar bänken med skuldrorna. Lyfter stången å blir överraskad över hur tungt det är. Satan! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: