olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

julträning

Kategori: Allmänt

Tror att jag å Maria har planerat in ett dussintal tillfällen då vi skulle träna tillsammans.  Men av olika anledningar har det aldrig blitt av. Så det är lite konstigt att vi nu kunnat köra två gånger i samma vecka! 
Men så mycket bättre att slippa träna själv. 
Idag var det min tur att satsa po PB i bänkpress. Så jag började med 20, 40, 50, 55, 60, 65 å avslutade med två repetitioner po 70. Då tyckte naturligtvis Maria att det inte räknades ifall det inte blev filmat så vi anlitade självaste mästerfilmaren.
Så jag la upp mig po bänken, kramade den med skuldrorna,  satte i fötterna, spände magen och andades in för att göra en repetion framför kameran.  Synd bara att den inte kom igång förrän jag var klar!

Tror jag börjar bli förvirrad. När jag kom ut i omklädningsrummet låg inte kläderna i mitt vanliga skåp utan det var först po det fjärde stället jag provade som jag hittade dem.
Likadant när jag varit po Ica. Till mitt försvar måste jag säga att jag aldrig parkerar po den sidan.  Men jag fick leta efter Diane en bra stund! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: