olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Hur man får Maria att visa fulfinger

Kategori: Allmänt

"Du är grym!" Så står det i meddelandet från Maria. Men jag har lite svårt att ta till mig det. Jag känner mig ju precis tvärtom.

Det är som att jag inte kan ge 100. Jag hör hur Maria säger  att det är bättre att få in flytet. Jag håller med. Men en annan del av mig vill ge upp och bara krypa under nått. Men jag vet att jag inte kommer undan så det är bara att fortsätta. Orkar två repetitioner sen är det bara 98 kvar känns det som.
De sägs att när man tror att man är slut har 50% kvar att ge. Men då har de inte träffat den Ola som tycker allt är jobbigt. 
Det är som att jag är kluven. En del vill. Men den andra är lite mer bekväm å tyvärr har denne haft makten i 40 plus år!
Faktum är att det enda jag var nöjd med idag var att jag under setvilan när det var 30 sekunder kvar faktiskt gick och satte mig po attackcykeln. Men sen tog jag slut. Åtminstone i huvet. Hade inte Maria vatt där hade jag nog hållit po fortfarande. 

Å nu vill hon att jag ska köra detta po fredag igen! Tre varv! Kan nån hänga med. Å ta med sig en tjurpiska? 
Annars får jag nog hålla po hela natten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: