olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Beroende

Kategori: Allmänt

Hmmm. Var ska jag börja? Ska jag skriva om dagens träning? Julmaten? Eller nått helt annat?
Hmmmmm!

Idag körde vi ben.  Tänk att jag fick kämpa för att Maria skulle gå med po att jag gjorde utfall. För er som inte vet så ligger  utfall inte po min topp tio lista över roliga övningar. Ändå kämpade jag för att få göra dem? Hur tänkte jag här? Kanske att det är såna övningar som ger mig ett fin å  fast gump? Undras om jag kan knäcka valnötter med den?
För säkerhetsskull gjorde jag höftlyft också!


Vi gnabbas en del. Jag försökte hänga med Maria i hennes vikter å hon påtalar hela tiden att jag är tre ggr så stor som henne och borde därför lyfta 3 ggr mer. Kan jag hjälpa att jag inte är så hård och tuff  som hon? Hon är ju ett enda stort stenhårt muskelpaket! Nåja stort å stort? Hon är ju faktiskt tre ggr mindre än vad jag är och som så många andra är det en jävla tur för vi hade inte kunnat hantera henne i en större storlek!



Av nån konstig anledning har de lagt de tunga grejerna en våning ner så när man går uppför trappan och känner halvvägs att man helst vill stanna,  då har man gjort ett godkänt benpass.
Har jag inte träningsvärk imorgon är det nått fel po mig! 

Jag har haft tur sista tiden. Har inte behövt träna själv po länge. Har det inte vatt med Maria och hennes brottspartner Evelina, Så drar Felicia med mig po ett pass.  Fast det pratar vi tyst om. Maria gillar inte när jag gör dubbla  pass!
Tror faktiskt att jag har blitt beroende av att träna med nån annan. Kommer att kännas konstigt att träna själv en dag.

Då kommer vi till det här med julmat. Det är ju bara så gott. Men när man ätit i två dagar så vill man ha lite grönt. Tur då att systerdottern är vegetarian.  Gulbeta, sallad, inlagda grönsaker,  vegetarisk sill. (Fast jag räknar ju all fisk till vegansk kost)
Tur att MARS inte har möte så ofta. De hade ju försökt avsätta mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: