olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

never trust a girl when she asks you to come to the barn at night

Kategori: Allmänt

Lite lugnare idag. Blev sent igår. 
Tog som vanligt po mig att städa toa och dusch. Tydligen följer de inte min "no using" policy!
Fortsatte med att hjälpa Anna vilket resulterade i att jag tog köket också!
Sen hade jag inte tatt po mig fler uppgifter. Eller. 
Blev po nått sätt inblandad i röjningen av scoutshopen eller som man kan säga 
"Kom till Rumänien Ola, det blir kul. Vi har massor av aktiviteter!  Du kan t.ex stå och diska muggar en halv dag!"
Och sen sortera medaljonger!
Nåja. Om man ser positivt po det så har mina sår po händerna verkligen blitt sköljda. Om vattnet var sterilt? Nä, inte ens rent!

Har pratat lite med Noemi om att ta en promenad så det var po med gympadojorna och iväg.  Fast inte så långt Vi gick och hälsade po hemma hos nån hon hade mött. Tog med oss äpple. Och språkförbistringen var total. I alla fall skulle de visa upp alla djur. Inklusive den stora hästen som nästan var större än traktorn! 




Självklart bjöd de po himmagjord körsbärslikör. Emi trodde man skulle shota och uttrycket i hennes ansikte när glaset fylldes po var obetalbar 😁
Jag undrar så vad Maria tänkte när hon fick rapporten att jag hade gått 1 km po 35 minuter😂🤣

För övrigt blev jag överfallen av en lång rödhårig rumänska när jag hade siesta. Men nu vet jag att hängmattan håller för två och en ryggsäck 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: