olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Honey, I'm home!

Kategori: Rumänien

 Rumängen detta fula land som ändå har så mycket skönhet, berg, vyer, historia, ruiner, hästkärror,  några av de bästa människor jag känner! Att inte fler har upptäckt detta fantastiska land? 

Men nu lämnar jag de påstridiga taxiförarnas land och åker him!


Ibland kan man hitta humor i det mest oväntade saker, tyvärr är det ofta humor som ingen annan skulle förstå. Som po flyget när jag duckar under flygvärdinnans armar medan de har säkerhetsgenomgång. Alltså koreografin. Hon står där och kommer po sig med att stå bredbent varpå hon genast sätter foten framför den andra. Hur hon po ett obegripligt ord från manuset gör just den rätta rörelsen.Alltså jag började nästan gapflabba eftersom jag kom att tänka po Maria första gången jag var po bodybalance. Efteråt kom hon och gnällde po missarna hon hade gjort i koreografin!
Det är kanske ett sånt ögonblick när man skulle vatt med för att förstå det roliga men, men!

Jag har en ny tradition.  Det först och sista jag gör när jag reser är att köra ett pass po gymmet. Men vilken besvikelse. Hanna nämnde inget om att hon hade saknat mig. 
Jag hade tänkt köra lite överkropp/armar. Har varit för dålig po att köra träningsschema jag fick med mig. Å andra sidan har benen verkligen fått sitt. Inte minst genom klättringen uppför Fagaras. Fast Maria gav ju bara tre highfives för den. 
Ja Maria, du kommer att få höra detta läääääääääänge!
Jag hade tänkt att jag verkligen skulle satsa köra 55 kg i bröstpress 26 i hantelpress. Ja ni fattar. Jag skulle knappt kunna vrida po rattenn när jag körde därifrån. 
Så vad hände? Kände direkt att det inte var säkert att bänkpressa 55 så jag sänkte till 52,5.
Hantelpressen, tog 24 istället klarade bara 3 innan vänstran viker sig så så jag nästan får hanteln i bröstet. Jag går ner po 22 kg hantlarna men samma sak igen! 
Nu börjar Ola bli irriterad. Vad är detta? Ja jag kommer direkt från flyget men så svag är jag inte!
Så jag kör en omgång enarmsroddivajermaskin. Innan jag tar hantlarna för att pumpa biceps. Men vänstra gör ont så efter två set ger jag upp och kör him! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: