olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Svaghet

Kategori: Allmänt

Det är väl ingen hemlighet att jag tycker om töser. Oavsett  hur de ser ut så finns det alltid nått vackert hos dem. Vissa ser man det direkt hos; hos andra tar det liiiiiiite längre tid. Hos vissa är det helheten hos andra är det någon detalj som sprider skönheten. Det kan vara detaljer som fina ögon, näsa, fötter, boppar, leende Ja allt! Några  får mig att se skönheten via sin personlighet,den inre skönheten.
 
Men problemet är att jag känner för många töser. I Lördags t.ex så kom det vid två tillfällen en snygg,ung, lättklädd tös fram emot mig och jag kände inte igen dem.Den ena slängde sig dessutom runt halsen po mig och då kan jag ju inte klaga. Den andra höll po att starta ett bråk eftersom en av töserna i mitt sällskap skrattade till när hon såg min min och detta uppfattades helt fel. Och allt detta för att jag är så dålig po att känna igen folk.
 
Jag tänkte här passa po att be alla som jag inte känner igen om ursäkt. Både i efterskott och förskott!
 
Nåja, det finns ett par töser som jag alltid kommer att känna igen. Det är dem som har mig lindad runt sitt lillfinger, ni vet vem ni är! Det är här min stora svaghet kommer in. Jag kan vara irriterad po dessa men de behöver bara le lite mot mig så vet jag att jag kommer att förlåta dem allt. Samtidigt som jag blir förbannad po mig själv för att jag är så svag!
 
När jag ändå är inne och behandlar min tösproblematik. Så har töserna po jobb bestämt att de delar po mig. Hade ju varit roligt om de berättade det för mig innan!
Men töserna po jobb är dessutom något av ett Quislingmaterial. De uppmuntrar kamikazeigelkottarna som smyger omkring där!
 
I mitt projekt VallaOla så hoppade Lina idag av vår halvmara.Hon skyllde po förkylning, men jag vet att det är för att jag snart utklassar henne.
Po fredag ska jag ta en kombinerad motions/kulturrunda i valfritt tempo. Frågan är om det är jag som väljer hastighet eller Eva?
Känns iallafall som om mitt promenad schema är fyllt så om ni vill vara med i projektet så får ni komma med nån annan form av motion.
 
Puss!
 
I nästa inlägg:
  • Roadtrip i Rumänien. 
  • Böcker ni måste läsa
  • viltrapport
  • dagens rumänienbild!
  • Hur jävla korkade e människan? eller snyfthistorier som får mig att gå bananas!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: