olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Fundering

Kategori: Allmänt

För nån vecka sen satte jag igång VallaOla projektet. Det gick ut po att mina 350 ca vänner po facebook skulle ta med mig po ett träningsmotionspass. Efter en bra inledning har det dalat betänkligt å jag har inte varit ute po nått den senaste veckan. Grejen e ju den att jag inte själv har så mycket självdisciplin att jag tar och tränar. Så nu tar vi nya tag. Boka in maj po en träning. Du får chansen att ta ut alla dina aggressioner genom att köra med mig!
 
Var ute i byn idag och gick med jobbet, såg en massa mammor med sina barn.  Stehag verkar vara  ett bra ställe att ragga po! Å andra sidan så brukar det ju finnas en pappa när det finns en mamma. Så frågan e om det finns en massa singelmorsor i Stehag?
 
Just det jag e ju stolt över maj själv. Har klarat två kvällar utan att terrorchatta nån!
 
Kamikazeigelkottarna har tatt reda po var jag jobbar och börjat skicka fram spanare, mina kollegor tyckte synd om den för den såg "sjuk" ut. Men jag vet hur lömska de kan vara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: