olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Shorts

Kategori: Allmänt

De senaste två åren har jag knappt gått i shorts. Förra året så var det nog bara en månad som det hände. Därför bidde jag något förvånad när jag i går plötsligt kände att det är dags. Å andra sidan så har jag haft shortspremiären till påsk förr så..........

Nu är det vår. Po alla åkrarna så låter det från maskinerna. Gödsel doften sprids över nejden. Töserna börjar lätta po klädseln. Vi män blir en trafikfara där vi kommer körandes!
Istället för att ge en muntlig viltrapport tänkte jag delge några viltbilder!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    Äntligen!

    2012-03-28 | 15:42:12
  • Ola säger:

    Vadå äntligen?? Att jag ska ta po maj shortsen eller??

    2012-03-29 | 12:25:55
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: