olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

politik

Kategori: Allmänt

Har funderat litta. Nu är det ju så att jag inte bor i kommunen längre men........
När det gäller valet 2014. Om det skulle vart val idag så tror jag att de frågor som hade gått hem hos eslövsväljarna är
  • Hotellet
  • Tåg som stannar. Gärna nått av norrlandstågen åsså
  • bemmanningen i vård å omsorg
Så ta å fråga vad eslövsbon tycker i dessa frågor så har ni valvinsten i säker hand! Jag bjuder po detta tipset!
En annan sak som jag tror är till stor nackdel är Linds förlovning med Wöhlecke. Om de två största partierna slår sig i ihop å dödar all opposition så avstannar diskussionen, å därmed utvecklingen.
Så snälla S å M sluta med ert samarbete.
En annan sak är att verkligen ta diskussionen med SD som det är nu så mobbar ni ut dem å den genomsnittlige svensken känner sympati för demn som är i underläge.
Jag t.ex. Jag gillar verkligen inte jättebebisen från Rosengård. Men nu när hans Milan möter Barcelona i nån konstig turnering. Då unnar jag honom verkligen en vinst. det e nästan så att jag hoppas Milan tar hem hela konkarongen.
Å då bryr jag maj ente ens om fotboll!
I går slog sveriges bästa handbollslag Heid i den första kvartsmatchen....Heja,heja!!
En sista sak. Jag kanske sticker ut hakan nu men jag fattar inte vda HEN ska va bra te?
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: