olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Viltrapport

Kategori: Allmänt

Åh vilken dag! Jag låg och funderade po när jag skulle köra in och äta. man får ju passa po när man vet att det finns kaffe te en!
När jag kom po att det var den 16:e och då skulle vi ju ha kårmöte.
Så det var bara att köra in , äta, träffade onkel Stiff som jag inte sett sen i somras å innan des var det nog 15 år!
Lagom ta kaffet kom nästa å sen nästa å sen.... Kontentan av det hela var att jag glömde prata med tant E om gårdagen.
Körde till scoutgården.  Satte po Laptopen. Nu när jag tänker po det har jag ju inte namngett datorn!
bloggade (se föregående inlägg!). gjorde fyra armband så att Eva har nått att välja mellan!
Läste min mail och öppnar scoutmailen. Satan! Skype möte ikväll klockan sju. Censur censur CENSUR! Fick svarat po mailen iallafall så att skypemötet kunde skjutas upp te 162100!
Nisse kom förbi med en ny dammsugare så jag passade po att ta foto po han. som jag nu kan använda som utpressning. "Gör som jag säger annars får Jenny fotobeviset po att du kan dammsuga!"
Kårmöte, abrupt avbrutet för att ha skypemötet. satt lite och fixade med hemsidan. Chattade med Kerstin om hennes armband. Samtidigt som jag var inne po hemsida och chattade me Sofia å Carl. (Lite körigt där ett tag med flera saker po gång!
Körde him och vid Åsas föräldrar ser jag en koncentration av dov po minst 15 stycken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: