olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Utkast: Jan. 6, 2012

Kategori: Allmänt

Po allmän begäran. Från Johan i alla fall! i morse när jag körde in te jobbe stod det fullt med Dov i skogsbrynet vid Trolleholm.
På tal om det ringde en kollega igår och sa att jag inte behövde börja förrän halv åtta. Jag som trodde att jag började halv nio.
Bra dag po jobb förutom anhöriga!!!!
Tänka att kommunens tjänstemän blir förvånade när man berättar att man inte får semester över helgerna. Undras var solidariteten är då!
Har inte tatt foto med min nya kamera än!
Efter diskussion med Emily har vi beslutat att jag behåller skägget. Annars ser jag FÖR snäll ut!
Förra veckan hade jag en "date" med en doffsing. Po söndag datear jag hennes mor!
Det är kallt!
I morron ska jag jobba tredje lördagnatten po rad.
Po tisdag är sista gången po teamledarutbildningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: