olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Tortyr

Kategori: Allmänt

Vet inte varför jag utsätter mig för hemska saker. Idag t.ex hade jag lovata att följa med en exkollega Natha till friskis å svettis för ett pass basjympa. Får väl säga att det var tur att det inte vara varmare för då hade jag blitt en våtfläck po golvet!
I alla fall så började passet å det gick väl så där. Men då ska man göra rörelser med armarna åsså! Hallå jag e ju man!!!!
Jaja jag försökte så gott jag kunde och träffade väl in ca 10% av rörelserna.Inte faen bidde det lättare av att man blev trött åsså!
Å så skulle man göra det i takt. Ja inte marschtaktdå utan nån jäkla discotakt!!
Det var ju till och med så jobbigt att jag tappade intresset för att kolla in de fåtal doffsingar som var där. Och istället ansträngde jag mig för att hänga med (någorlunda!)
Jaja Natha stack när stretchingen började för hon skulle po ett boxpass sen. Har jag nämnt att hon e en sån som springer två mil innan jobb?
Well efter passet vacklade jag ut som i en dimma och ner i duschen.
kan just nu knappt lyfta armarna. Tur att jag ligger i sängen å inte behöver röra mig härifrån innan morgondagen.
Jag förstår inte varför folk säger att det är så skönt att träna!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    Bra kämpat Lillebror - men kom ihåg att en gång är ingen gång... ;)

    2012-01-27 | 05:44:28
  • Ola säger:

    Vafan måste jag göra detta fler gånger?

    2012-01-27 | 13:13:46
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: