olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

missförstånd

Kategori: Allmänt

De som känner mig vet att jag gärna tetas. Det är ju faktiskt så att jag kan skriva ett inlägg po fejjan bara för att försöka få en reaktion. Tyvärr får jag oftast inte en reaktion eller så kommer det från nån som jag inte hade tänkt mig i sammanhanget!
Men problemet är när det hela tiden blir missförstånd. Det är skitjobbigt speciellt om det är en person som jag inte känner så väl! Så jag vet inte vad jag ska skriva. Likadant är det när man chattar med nån å bara får en smiley tebax. Jag menar en är väl ok men när man får tre po rad. vad betyder det? Om nån kunde skriva en bok med förklaringar. Finns väl säkert redan så om nån kan berätta vilken sida det finns po!
Idag har jag lärt mig ett nytt sätt att väva armband. men det var möed jobbigare än cobra modellen så!
Fick min kamera att fungera med min lilla sladd te datorn!
Fick tillbaka mitt kontrakt efter påskrivning. Att jag sen skrev po det den 15 december 2009........
Inget vilt att rapportera om.
Funderar po att tatuera maj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: