olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Lathet

Kategori: Allmänt

Jag känner att jag bara blir allt latare å latare. Eller är det bekväm? I alla fall så funderar jag alltid po var det är bäst att parkera. Ofta utifrån att jag ska gå så lite som möjligt. Hade man haft drive thru så hade jag utnyttjat det till max! Men än så änge är jag inte så lat att jag ställer mig po handikapplatserna. Jag såg i förra veckan att domus hade satt upp stolpar på alla sina HP. Inte en dag för tidigt tänkte jag. Jag kan ju tycka att vi borde göra nått åt alla de som inte respekterar skyltarna, speciellt 20 åriga slynglar. Jag tänkte mig att krossa rutorna med ett basebollträ, punktera däcken etc. Men så slog det mig. Vi delar ut kuponger po Pucko! För det e precis vad slynglarna är. Å po kupongerna skriver vi. Man är vad man dricker!
Kan vi få det stora mejeribolaget som ingen sann skåning köper en produkt av och som gör pucko att sponsra????
En annan sak jag har reagerat po är att Anders Borg är så förvånad över att klyftorna i Sverige ökar. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!
Nästa år ska jag varken jobba jul, nyår eller mellandagarna. Det har vart mycket nu. Känner att jag behöver släppa loss och parta rejält! Hör du det Elin. Det e din tur ;-)
Får nog lägga till en kategori till fåglarna. Höns. Fasaner ingår där å jag såg många i förmiddags när jag körde in.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är ju så praktiskt att ställa sig på hp när man ska ta ut pengar. BUHHH för stolparna!!!!!

    2012-01-03 | 00:15:07
  • Fanny säger:

    Vafan :S mitt namn försvann på föregående inlägg/// fanny den bästa

    2012-01-03 | 00:15:45
  • Johan säger:

    Ola...dags att ta fram attackcykeln. Motion för dig mindre lat och dessutom chans att överleva jordens undergång

    2012-01-03 | 21:03:17

Kommentera inlägget här: