olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Karlek

Kategori: Allmänt

2001 var jag po den första nationella jamboreen i Rinkaby. Enkelt kallad för scout 2001. Jag jobbade som funktionär med den intenationella biten och det var ett rätt så lugnt jobb! Po torsdagskvällens evenemang kom Thomas Di leva ut på scen framför ca 20000 scouter och frågar "Älskar ni mej? För jag älskar er. Och då älskar vi varandra och kosmos!" Fram tills den kvällen hade jag inte gillat Di Leva men där och då blev han en favorit. Jag nynnade po everyone is Jesus under hela resten av lägret!
Jag ser det också lite sådär naivt för om ni tycker om mig så kan jag ju inte göra nått annat än tycka om er tillbaka och om ni inte tycker om mig! Så kan jag ju försöka förstå och gilla er ändå. fast det finns en del människor som jag då inte gillar tillbaka och helt enkelt stryker från mitt liv. Vad ska jag med dem till. Vi är nog lika nöjda med det!
Så till alla er som gillar mig känner jag en stor karlek för!
Observera nu att jag skrev karlek. För liksom Julia Sawalha och Fletcher Dexter i nått ungdomsprogram om en tidning De spelade det förälskade paret som inte kunde säga Love utan sa Bove eller hove eller nått annat. Liksom dem kommer jag endast att säga till den jag älskar eller kommer att älska ordet kärlek med ä!

Kommentarer

  • Johan säger:

    Vart tog djurrapporten vägen?

    2012-01-05 | 23:55:49
  • Miablomma säger:

    För mig är du o kommer alltid att vara den stora o räddande famnen. :-)



    @,-'-'´-

    2012-01-15 | 21:09:30
    Bloggadress: http://miablomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här: