olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jobb!

Kategori: Allmänt

Det har väl inte undgått någon som läst mina statusar po fejjan eller inlägg här, att den senaste tiden har varit tuff po jobb. För att ni skall förstå hur det känns tänkte jag likna det med att man hamnar i ett bakhåll. Du befinner dig mitt po en plan yta ca 5 kvadratkilometer stor. De elaka typernas skjuter po dig med en 50 kalibrig minigun. Själv har du fått dina skor fyllda med betong och är beväpnad med en vattenpistol!
SÅ det var rätt så skönt att ha en så bra dag som idag. Jag tror att det beror väldigt mycket po den jag jobbade med. Allt fungerade, vi hade bra kommunikation, både verbal och kroppslig. Och hjälptes åt med allt arbete!
Så jag har bestämt att när jag blir erbjuden en teamledartjänst kommer jag bara att att tacka JA om jag får ta med mig Elin!
Po vägen him såg jag ett ufo!
Eller jag såg nått som såg ut som en gatlampa högt uppe po himelen. Förveden som man e, hade jag all uppmärksamhet po detta konstiga fenomen som försvann när jag kom in i dimman, så något vilt såg jag inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: