olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Hundliv

Kategori: Allmänt

Idag satte jag mig i bilen, passerade 108an och kände, det  enått som inte stämmer, jag ska nog köra lite försiktigare idag. Samtidigt hörde jag po radion huru de frågade en tävlande om han hade märkt nått av halkan. För snorthalt var det men jag hann te jobbmed två minuter tillgodo!
Såg förresten en örn i ett träd po vägen!
La märke till en löpsedel som skrek ut " Populäraste hundarna i Eslöv och de minst populära!" Eller nått sånt. stackars  hundar tänkte jag. Nu ska de också ha popularitets tävlingar: Här är min lista i fallande ordning:
Populära:Sky, Wilma,
Mellan populära: Självgående golvmoppen ( gör väl nån nytta!)
Opopulära: Bjarne
Har vart med jobb å sett disney po ice. Inte redit min grej. Å inte bidde det bättre av att jag var po ett uruselt humör!
Å nu snöhelvetsjävlar det!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    Nu blev jag allt lite stött - Vixie och Abbi då??? Visst betyder de en hel del för dig - Vixie åtminstone. Abbi är det nog bara jag som håller av - alla andra tycks tro att hon är lite knäpp??

    2012-01-20 | 15:52:50
  • Ola säger:

    Jag gillar Abbie även om hon urusel att köra hundtricket med. Men om du läste lite noggrannare så var det Eslövs populäraste å minst populära hundar. Mig veterligen finns dina råttor i Småland!

    2012-01-20 | 22:19:41
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/
  • Adéle säger:

    Ok - läste inte noga nog..;) nu är jag mindre stött <3

    2012-01-20 | 23:22:58
  • Ola säger:

    Även om abbie är rent ut sagt kass att ha med sig när man försöker köra hundtricket. Du får dressera henne bättre!

    2012-01-21 | 10:38:33
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: