olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Heureka

Kategori: Allmänt

Var po badet idag och för er som undrar så kan jag simma 200 meter. Får jag märket då? Jag kan till och med simma det po tid, långtid!

Men det var ju inte det. När jag satt där och väntade så kom  jag po det. Hur min nästa tatuering ska se ut. Faktum är att jag kom fram till tre olika förslag som skildrar det som betyder mest för mig! Nu ska jag bara prata med en tatuerare så att jag kan förverkliga mina idéer!
De senaste dagarna tycker jag mig ha sett ett litet kid vid brända huset, jävla stubbe att luras så. speciellt när det är mörkt.
När man kommer upp po krönet av Ninas Backe ligger det en gran i diket. Övergiven julgran??
Om ni inte har märkt det så lyckades jag flytta in bilderna från kameran till datorn idag. 520 stycken. Så om du inte har sparat dem själv Kristina så....!
Töserna po jobb är så förvedna!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    men Lillebror menar du 200 m ovan eller under vattnet..;)

    Jag minns en liten påg som under flera år i simskolan envisades med att simma under vattnet - med huvudet ovan vatten ytan kunde samme pojke inte hålla sig flytande <3

    2012-01-18 | 23:06:09
  • Ola säger:

    Kolorna po avslutningen var po botten ;-)

    2012-01-19 | 22:08:53
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: