olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Outfit
Blev uppringd av chefen. han ville träffa mig eftersom jag hade gjort en arbetskadeanmälan så vi satt och flamsade en stund po eftermiddan. Tur att ingen hör oss de skulle nog undra vad vi höll po med!
Po vägen in såg jag inget vilt men en lastare höll po att plocka sten po fältet!
Så skulle vi då te Sjöbo folketspark. Det kan vara rätt så kul att åka med po en av jobbedanserna. Man lär sig en del trick som.
  • Leta upp en tös som är hälften så lång som en själv, stå med armarna po ryggen å titta ner po henne.
  • Leta upp den snyggaste bruden po stället bjud upp ända tills hon går med po att dansa Le glatt å stolt mot alla dina polare å andra som inte har lyckats få upp henne.
  • Dansa precis som du själv vill. Hon får följa  om hon kan!
Just den här dansen. Knutsfesten i sjöbo brukar vara rätt så trevlig. Jag tror att det är fotbollstjejerna som hjälper till att servera å på slutet brukar de gå upp po dans golvet å skaka loss.
Efter dansen var det ilastning av bussen. Jag körde följebil så det var bara att ligga efter men var faen kommer chsuffören från. han körde som om bussen var stulen. Jag hann knappt med å så körde han om Hörby. ett tag tänkte jag att det var Martin po väg him!
Nåja vid halvett tiden kunda jag sätta mig i Ebba å börja färden himåt.
Jag gillar alléerna vid Trolleholm. framförallt att de förnyar. Ett träd som huggs ner å vips är där ett nytt planterat.
Nästa del skall ej läsas av storasystrar.
framförallt inte mina.
inte av Emily heller.
Det kan upplevas som äckligt.
Ni har blitt varnade!
Även ni som  inte är storasystrar å Emily kanske ska hoppa över!
Väl himma å avklädd kliade jag mig po ena ballen. Känner då nått hårt. En finne. Genast kommer känslan av att jag måste klämma. Mina erfarenheter säger att den är mogen så jag tar med  tummen å pekfingre tå klämmer.Aj som satan vad ont det gör. Jag tar ett nytt grepp å klämmer från en annan vinkel aj,aj,aj å vilken eufori när det bara kommer en liten kladd. så gött!
annars har helgen vart ok så långt! Har ju lyckats lura till mig kramar från två av mina favorittöser ;-)

Kommentarer

  • Martin säger:

    Nä du, jag är för snål för och köra såna extra rundor men kunde varit roligt att veta vem det var.

    2012-01-29 | 08:54:53
  • Ola säger:

    Jo tydligen tog han den vägen ifall det var halt! Jag låg ju efter å fick gasa po rejält för att hålla kontakt!

    2012-01-29 | 23:17:48
    Bloggadress: http://olasjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: