olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

fetisch

Kategori: Allmänt

Ibland är det svårt att komma po vad jag ska skriva. Jag måste ju få mitt liv att verka coolt å intressant, medan det irl inte händer så möed. (IRL=I riktiga Livet)
Men häromdan försökte jag starta en diskussion po fejjan om jag skulle skriva om tillfredsställelsen att trycka en finne po ballen eller inte. Den enda som skrev var min storasyster å hon tyckte att jag skulle. Visserligen skrev hon inte men om man tolkar storasystrar så betyder det JA!
Iallafall började jag tänka po vad jag inte kommer att skriva här. Så att ni vet å om det var nått av det ni ville läsa så behöver ni inte bli så besvikna. Problemet är att det enda jag känner att detta kommer jag inte att skriva om är den sköna känslan när man kliar sig po pungen!
Får väl återkomma om jag kommer po nått!
Jag hade en dröm inatt å jag kommer ihåg lite! Någon hade skrivit en fråga po min facebooksida om vilken fetisch jag egentligen hade. Jag har aldrig sett så många kommentarer po nått jag skrivit po fejjan men jag kommer ihåg att den första var Negar som verkligen ville veta. Kan det ha nått att göra med ett eventuellt teamledarerbjudande? Försvann mina chanser där??
Här himma händer inte så möed. Det stod en lastbil po Mattias gård!
Idag tänker jag inte lägga ut en bild po dagens outfit. Ni får bli överraskade istället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: