olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Elak!

Kategori: Allmänt

Det finns dem som påstår att jag egentligen är snäll och för att inte mitt rykte ska besudlas tänkte jag här delge några av de elaka saker jag kan få för mig.
Po mitt stamställe händer det ibland att det kommer in en familj med barn. Barnen brukar ofta gå fram till glasskartan och säga "Jag vill ha glass!" Vilket de sällan får. Ibland blir det att de måste äta opp allt innan.
Jag som brukar avsluta mina middagar med Kaffe om tanten är där, annars är det mer osäkert och glass. Jag brukar då lämna min halvtoma tallrik och högt och ljudligt säga " Nä nu kan jag inte äta mer om jag ska orka med glassen! Alternativt om föräldrarna säger att de inte får  går jag fram och säger högt och ljudligt att" Oh vad gott det skall bli med glass, ge mig den största!"
Sen går jag och förnöjt sätter mig medan de små monstren gallskriker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: