olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Trevlig Dag

Kategori: Allmänt

Vad sällskapet kan betyda möed. Det började med att Martin messade om vi skulle äta lunch ihop. Eftersom Emily bara älskar när vi kommer, hoppade jag po så vi bestämde tid till två. Vi hade ju inget annat bättre för oss! Så  ett par minuter i två kommer vi simultant från varsitt håll och svänger upp framför kiosken. Å där bidde vi en bar stund snackade och bara var. Jag gillar verkligen såna här dagar! När vi satt där fick jag dagens andra sms från posten om paket så det var bara att köra till Gunnarssons hämta mina leksaker (se facebook!) å sen köra tillbaka till stan för ks!
En annan höjdpunkt idag var räven jag skrev om i förra inlägget. De var så häftigt när den traskade över fältet att jag bara måste nämna det igen. Jag kände mig nästan som om jag var med i skriet från vildmarken. Ja förutom att det var en räv å inte varg. men ändå!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: