olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Sjuk!

Kategori: Allmänt

Vilken dag. hade natten po jobb, vaknade ungefär en gång i timmen. Men det värsta var att jag kände huvudvärken komma över mig. Så lagom tills det var dags att börja jobba låg jag hopkrupen po dass å hulkade så att jag vet inte vad! Inte bidde det bättre av att jag visste att jag hade en timmes morgonarbete framför mig innan nästa kom...
Nåja kollegorna kom så jag kunde åka him. Men det tog en bra stund innan jag hade samlat mig tillräckligt för att kunna lämna stället. Å sen var jag tvungen att åka å tanka....
Nåja efter tankning åsånt körde jag sakta him, kanske var jag inte körandes men hur ska jag annars komma till Bialitt! Precis sfter Strö vid Östrabys märgelhål gick det två rå. De stannade å tittade po mig när jag puttrade förbi.
Väl himma, har nog aldrig tatt så lång tid, kändes det som. Orkade jag inte ens gå ur bilen utan jag slumrade en halvtimme innan kylan satte in. hmmmmmm!'
Sen dess har jag sovit, ja nästan, Johan bjöd po kaffe vid sjutiden å eftersom jag kände mig lite bättre åkte jag dit med en liten omväg för att köpa kaka. Man vill ju inte riskera nått!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: