olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Räven raskar över skaren!

Kategori: Allmänt

Som alla vet(förutom Lina då!) har jag skaffat mig en sån där smartfån. Å det e ju allti roligt att leka med nya leksaker å därför har jag knappt öppnat datorn po flera dagar! ett annat problem är ju att jag tilbringar den mesta tiden po jobb å där kan jag ju inte skriva så möed!
Idag i alla fall när jag körde in till stan gick min blick ut över fältet innan Trolleholm. Å vad såg jag där om inte en räv som traskade så glatt. Glatt överraskad som man blir tryckte jag till bromsen å grep efter min telefon samtidigt som jag tryckte ner rutan. Detta trots att det var sju minus enligt mätaren. Räven stannade till så snällt så jag kunde trycka po inställningarna men precis när jag hade fått upp den å tryckte av försvann den ner i en svacka så det blir ingen bild!
Förutom det tycker jag att det är mer än lovligt kallt. Trots att folk därmed kan tro att jag är gnällig, men som jag brukar säga. Man kan alltid klaga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: