olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Peps

Kategori: Allmänt

Oboy vilken dag. trots att temperaturen låg po minst 10 grader under komforttemperatur  var det så hög o klar luft att jag var tvungen att köra po ännu mindre vägar än vanligt!
Men dagen började med ett jobbepass. Ja jag hade natten till idag. Men denna gången var det värre än vanligt, Jag har svårt för att sova po jobb å inatt brydde jag mig inte ens om att bädda.
Jag avslutade passet med ett möte med en godman, å detta möte löpte bättre än förväntat. Men ibland kan man bli lite fundersam över hur lite folk kommunicerar!
Nåja därefter tog jag mig ner till biblioteket för att hämta min mössa uppe hos kulturvänstern. Återigen misslyckades jag med att komma po dem med Vinotinton men en dag ska jag!!
Tog entur po stan å hamnade som vanligt po antikvariatet. De har rea just nu så vill ni ha ännu blligare begagnade böcker så slå till.
Sen var det dags att köra. Jag hade fått ett brev po posten men efterson de har börjart med Malmöfasoner å inte kör ut alla brev fick jag ta mig till Gunnarssons å hämta det själv. Kan säga att det var länge sen jag handlade po Gunnarssons.
Ialla fall var det ju så vackert väder att jag tog den fina vägen till Svalöv. dvs jag tog vägen strö-vittskövle-torrlösa. Väl uppe po höjden med utsikt över halva skåne. Ja det var så vackert att jag blev tvungen att sakta in för att inte köra av. själva vägen var ju det sista jag tittade po. Om jag nu hade vart poet hade jag skrivit en liten dikt om denna underbara utsikt!
Hela tiden jag körde hade jag Peps låt oboy spelandes i mitt huvud!
Dagens viltrapport: Eftersom djuren inte heller gillar kylan såg jag bara nåra krågor å en mötande golf som var po samma körbana som jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: