olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Februari!

Kategori: Allmänt

Först å främst är det mer än lovligt kallt. I morse var det 12 grader i enligt Ebba. Minus då alltså. Brrrrrrrrrr!
För det andra så är det under denna månaden som den första amerikanska handlarnas helg infaller. Dvs Valentins dag. detta trams som är till för att man ska förköpa sig po choklad, trosor å rosor, som inte ens växer vid denna tiden po året. Kolla bara in andra meningen! Jag menar vi som inte har nån Kärlek med ä Vi blir ju utmobbade denna högtid där alla ska vara så lyckliga i sin tvåsamhet. Nä blä säger jag!
För det tredje är det skottår i år. Då infaller den 29 februari, den dag då flickorna får lov att fria. Som vanligt ska jag gömma mig så väl att om nån hittar mig och friar förtjänar de att få ett JA! För säkerhetsskull får jag väl ge lite ledtrådar till speciellt utvalda ;-)
Nä måtte det bli mars så..............

Kommentarer


Kommentera inlägget här: