olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Valla Ola

Kategori: Allmänt

I förra vickan gjorde jag ett inlägg om att jag behövde hjälp av mina 344 facebookvänner. Hjälpen skulle gå ut po att de tog med mig ut och motionerade. Som vanligt när man gör nått sånt här får man en dl svar men inget konkret. Förutom Carina som jag var ude po promenad med i tisdags å skall ud po promenad med po torsdag. Andra har svarat, Winnie vill simma, Lina tar promenader å det har jag precis bokat in den första, Töserna po jobb kan åsså tänka saj att jag följrer med innan efter arbete nån gång. Mats å Sandstormen kunde tänka sig att ud å cykla men jag e inte redigt säker po att de har sett min tunga,gröna attackcykel utan växlar å lös kedja!  Nåja det kanske händer nått i höst iallafall. Till er som ännu inte har bokat in ett pass po valla Ola finns det fortfarande möjligheter.
 
I nästa inlägg:
  • Roadtrip i Rumänien. 
  • Böcker ni måste läsa
  • viltrapport
  • dagens rumänienbild!
  • Hur jävla korkade e människan? eller snyfthistorier som får mig att gå bananas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: