olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Vad har jag gjort????

Kategori: Allmänt

Idag när jag körde him så såg jag mink/iller/mård/järv/utterliknande djur i vägkanten vid Åsas föräldrar.
 
Dessutom såg jag två dov häromkvällen vid brända huset!
 
Har ni läst om jordgubbsodlaren som inte låter barn under tolv plocka de räliga bären? I alla fall så har det väckts ett ramaskri i moralsverige. " Barnen måste få lära sig om var maten kommer ifrån!" bla.bla bla!
Men tänk om denne odlare har rätt. Barnen måste få lära sig om var maten kommer ifrån men då måste deras föräldrar först uppfostra dem! Kan det va så??
 
Jag har funderat po mina känslor den senaste tiden ( som en del av er redan läst och förstått!) Men jag funderar po om min separationsångest gentemot Anna och Sofia egentligen är en projektion som jag har gjort nu när jag har lämnat min tidigare arbetsplats med de kollegor jag jobbat länge med för att börja po en ny (skrämmande) plats med nytt folk och nya uppgifter!?
 
Dagens rumänien bild!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • JOhan L säger:

    Vem är hon i det röda förklädet? :P

    Svar: En servitris po restaurangen!
    Ola Sjunnesson

    2012-08-02 | 21:00:27

Kommentera inlägget här: