olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Rumänsk roadtrip!

Kategori: Allmänt

Elller det var det jag hade tänkt skriva om men jag läste idag en ledare i kvällan. Det stod om de kommuner där socialdemokraterna hade gjort gemensam front och satt sig i styret. Min åsikt om deta är att de partier som går samman med någon annan bara för att få majoritet å därmed få igenom alla sina förslag tar död po politiken! Om man inte har en bra å levande opposition stagnerar man å förslagen blir mindre å midre genomtänkta. Dessutom e det så att om man nu motarbetar sd för att man inte gillar dem ( å det gör man inte) Så sticker det i folks ögon så de sympatiröstar po den mobbade parten. FÖR HELVETE politiker lär er!!!!!!
Som det ser ut idag blir det inget regimskifte 2014 :-(
 
Nåja nu har jag kanske avreagerat mig!!
 
Såg en Dacia idag, dock ej silverfärgad. Det kom maj att tänka po nästa års semestertrip då jag inte kommer att hyra en dacia. förklaring kommer i nästa inlägg 
 
(kanske)
 
Viltrapport
tror att djuret jag såg häromdan vid Åsas föräldrar var en iller!
 
Idag sprang en mus över vägen!
Häromdan vid Trolleholm såg jag ett hue sticka opp i säden trolitvis rå. Det kommer att bli tradet när de har tröskat!
 
dagens rumänien bilder komer kanske i nästa inlägg ;-)
 
 
 
Ps. eventella stavfel beror po maj!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: