olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

möten po jobb

Kategori: Allmänt

Å vad jag hade sett framemot idag. Jag hade verkligen längtat... å så e Elin sjuk! å andra sidan så fick jag därmed chansen att träffa en gammal kollega å det kändes toppen. Även om jag hade slutat var jag tvungen att stanna kvar å prata lite.Trots att vikarien INTE hade fixat kaffe å budapestbakelse :-(
Av nån konstig anledning kom samtalet in po rumänien. och av en ännu konstigare anledning blir det mycket prat om att köra bil där. Undras varför?
Nåja Annika, det var jättekul att träffa daj, kom tillbaka snart igen!
 
Ps. Det har släppt nu ;-)
 
Viltrapport:
ett rå precis utanför Stockamöllan!
 
Dagens bilder. Gissa varifrån :-D
En sån här vill man inte ha po vindrutan!
 
 
 
 
 
I nästa inlägg:
  • Roadtrip i Rumänien. 
  • Böcker ni måste läsa
  • viltrapport
  • dagens rumänienbild!
  • hjälp av vänner!

Kommentarer

  • Johan L säger:

    3 Rå mellan Flyinge åk gårdstånga ikväll..sen var där en herr stork med

    Svar: Din struts räknas inte. Den bor ju himma hos daj!
    Ola Sjunnesson

    2012-08-10 | 22:27:53
  • Annika säger:

    Kära Ola Tack för dina värmande ord, måste instämma att det var kul att träffa dig med och kunna samtala lite....men jag är orolig för dig ;-)

    Svar: Men inte ska du va orolig för maj. det e det jag har systrar till ;-)
    Ola Sjunnesson

    2012-08-11 | 20:10:45
  • Jampa säger:

    Det är ju från mina poliskompisar i Seini=)..(parkeringsbiljetten)

    Svar: Å vad stod där??
    Ola Sjunnesson

    2012-08-16 | 22:18:34

Kommentera inlägget här: