olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Efterfest

Kategori: Allmänt

De händer en del i Eslöv po lördag. Dels så e det efterfest med artister po torget, i och för sig så är den ende av intresse Nisse 8Hellberg).
Men det e också hälsomässa po medborgarhuset, rockfest i Trollsjön, Stenssons natklubb har säsongspremiär( även om det var ett par år(tionde) sen jag var där sist) å tillsist Konsert med skånska maffian po Marieholms Gästis.
Så vad ska jag välja????
Just det jag jobbar ju. ha så rolet alla ni som kan roa er!
 
För övrigt kan jag berätta att igelkottarna just nu har startat en offensiv. Tyvärr, eller lyckligtvis så har de inte lyckats med sina ondskefulla planer så det ligger rester av kamikazeigelkottar i domuskorset, vid scoutgården å po Rönneberga. Jag ber alla vara uppmärksamma po dessa illvilliga djur så att deras kamp för världsherravälde inte lyckas.
 
I mitt projekt "Valla Ola" Var jag igår ude med Lina å sprang en halvmara (min upplevda känsla av det hela!) Idag har jag därför lidit i tysthet, eller som man säger. "I Bialitt kan ingen höra dig skrika!"
Jag kan härmed berätta att det inte finns många fläckar po min kropp som inte gör ont!
I morgon ska jag gå en lugnare promenad (taktmässigt) med Carina
Till alla er som ännu inte engaggerat er i projekte så finns det många luckor att fylla i mitt träningsschema!
 
Några boktips då po feelgoodböcker!
  1. Guerseys potatisskalspaj och litteratursällskap
  2. John Grishams "Det målade huset"
 
 
 
I nästa inlägg:
  • Roadtrip i Rumänien. 
  • Fler böcker ni måste läsa
  • viltrapport
  • dagens rumänienbild!
  • Hur jävla korkade e mä

Kommentarer


Kommentera inlägget här: