olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Viltrapport

Kategori: Allmänt

Idag känns det svårt att skriva. Har inga redia tankar som far runt eller så far de runt!? Får väl därför ge en liten viltrapport.
 Häromdan en liden mus som sprang över vägen
Idag och tidigare dagar: Vid Österbys märgelhål har jag sett en fasantocke som ligger och kurar. Jag kan bara hoppas att den inte allierat sig med de hemska kamikazeigelkottarna och en dag bara får för sig att slänga sig ut framför Ebba!

Var på fest i lördags. Ja detta är så ovanligt att jag måste notera det!
Åsa hade en 28 årsfest tillsammans med en kompis. Som väntat var det nästan bara såna där akademiker och jag höjde medelåldern rätt rejält!
Lokalen var trång och jag skulle ansvara för quinoasalladen..... Är det bara för att Åsa en gång har bjudit mig på Quinoasallad??
Blyg och försynt tycker jag alltid att det är jobbigt när man ska sitta ner till bords. Har alltid svårt att komma på nått att prata med min bordsdam om. Mycket beror alltså på min bordsdam och denna gången drog jag vinstlotten så det var hur trevligt som helst!
Kändes också skönt att snacka med Anders. Det har jag inte gjort på länge.


Å var är alla gratis produkter man får som bloggare?????????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: