olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jag är bäst

Kategori: Allmänt

Då har man klarat av 33% av teamledarutbildningen. Åtminstone om man ser till antalet utbildningstillfällen. Temat för dagen har varit dialogsamtal. Vilket har inneburit att jag tilsammans med de andra har blivit videofilmade när vi hållit ett fiktivt dialogsamtal med nån av de andra. Efter samtalet analyserade Vi tillsammans samtalet innan vi tittade po inspelningen. Visserligen gick det inte så bra som jag hade hoppats men det känns ändå så (/¤&/&/%¤/& BRA!
Jag kan bara vänta till den 10 januari då vi har det sista tillfället och se om det då finns en ledig plats (hoppas!)

Dagens viltrapport: En liden gråda som hoppade över vägen!

Kommentarer

  • Adéle säger:

    Jag håller tummarn för dig!

    2011-10-27 | 19:22:07

Kommentera inlägget här: