olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Första inlägget

Kategori: Allmänt

Då har även jag hittat till denna mystiska värld som kallas för blogg. Jag tänkte mig att dela med mig av mina upplevelser po vägen mellan Bialitt och Eslöv. Mest bestående av lömska igelkottar men även andra djur som kan hoppa upp framför mig och Ebba!
Kanske kommer det något om scouterna eller om den planering som sker inför Rumänien. Det kommer säkert några betraktelser från univerums mittpunkt. det som många känner till som Eslöv! Kort sagt ni kommer inte att veta vad min galna hjärna vill dela med sig av till er men häng med bara det kan vara värt det ;-)

Om det nu är något företag som vill ge mig gratisgrejor för att jag ska prova kommer de att tacksamt tas emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: