olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Det är skönt med gumpavärme i bilen

Kategori: Allmänt

Varför får jag inte ha höga krav po mig själv? 
Som när jag sprang i Helsingborg.  Alla säger "men du klarade tiden" eller " du ställde ju upp!"
Eller att jag tycker det går för långsamt. "Du går ju ner i allafall"
Men jag har ju högre förväntningar å jag är ju faktiskt mest missnöjd med att jag ger upp så lätt å nöjer mig med det lilla.
Sen när jag lyckas, som po midnattsloppet i Malmö. Där jag sprang in po en nästintill drömtid! När jag sen ville visa hur lättad å glad jag var över resultatet då var jag tjatig!
Hur ska det va?

Idag var en sån dag som jag var nöjd. Har ingen aning om vilken tid jag sprang po. Men det var en skön runda, riktigt kul.
Jag sprang Enduro!
Vad är det tänker ni?

Jo vi sprang en runda po ca 5,5 km. Denna sprang vi tre varv.
Po varje runda fanns det 4 sträckor de tog tid po. Dvs man kunde ta det lugnt däremellan.  Ja om man springer snabbare än jag för jag fokuserade po att klara av de första två varven inom tidsgränsen. Å de klarade jag inte. Kom 17 sekunder försent men jag fick springa sista varvet ändå 😁
Men jag var helt nöjd. Hade jag fått stanna efter två varv hade jag vatt nöjd för jag kunde knappt gjort det bättre. Jag orkade springa det mesta. Förutom tidtagningssträckorna för dem hade de naturligtvis lagt i värsta uppförsbackarna! 
Men det var en fin runda, gick hyfsat snabbt att komma runt och jag hade trevligt sällskap!
Nästan man ska ställa upp nästa gång också. Då kommer det att gå po min bakgård,  Klåveröd! Så boka in den 6 januari så ses vi då 

Gå in po https://runtgs.se å anmäl er!
Nä jag får ingen provision här heller!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Grymt jobbat idag! Du kommer att rocka på bakgården! Vi ses då!

    Svar: 😂🤣
    Ola Sjunnesson

    2019-10-13 | 20:59:42
    Bloggadress: http://piggelina.se

Kommentera inlägget här: