olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Det tar bara 5 minuter

Kategori: Allmänt

Det är väldigt sällan jag sover mer än 6 timmar. Fast ibland händer det. 
Men om jag då är trött å somnar vid 20 snåret så... japp vaken å pigg vid 2 po natten.  Underbart upplägg inför min första arbetsdag efter att ha varit ledig sen midsommar. 
Nåja jag kommer dit och det dröjde inte länge innan den känslan att jag skulle vatt hemma längre dök upp. Lyckades motarbeta den men.....

Skulle göra lunch. Till mig själv, och från mitt stora variationssortiment valde jag att göra en omelett.  Döm om min förvåning när jag blev mätt efter halva.  Så till kvällsmaten tog jag bara 2 ägg istället för 3. Ja jag vet otroliga variationer po min kost!
Iallafall så är mitt ben lite rött, ömt å svullet. Men så ont det gjorde po kvällen. De tre sista timmarna ville jag bara gråta av smärta. Faktum är att det bultar rejält i benet nu!
Så varför tar du ingen Alvedon tänker ni å det är en bra mycket bra fråga! Varför tar jag ingen smärtstillande?  Har inget bra svar po det förutom att jag försöker undvika kemikalier så möed som möjligt men vi får  väl se. Kan jag inte somna då kanske jag tar en. Annars får jag vila benet imorgon  då jag är ledig 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: