olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Baksmälla!

Kategori: Allmänt

Det bästa med träningen är känslan efteråt. 
Säger de!
Vilken jävla känsla då undrar jag? Är det den brännande, svidande rumpan? Som om nån hade gått lös po den med en ridpiska! 
(Fråga inte hur jag känner till den känslan)

Eller är det mina stackars lår? Muskler som är hårda, ömma och orörliga.  Det enda positiva är att värken i bröstryggen försvinner i smärtsignalerna från underkroppen! 
Joanna undrade varför jag stönade  när vi gick nerför trappan till spinningsalen i morse?  Stapplade i mitt fall med båda händerna po räcket. Trots det ville hon att jag skulle lyfta upp henne! 
Fast smärta kan ju också va positivt. Jag har ju helt klart använt vänster mer än höger igår. Vänster lår är dubbelt så tjockt och fastare. Nån som vill gissa vilket ben som är skadat?
Å för första gången po länge var det inte höger ben jag haltade po po promenaden.
Som sagt jag får va nöjd med det lilla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: