olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

RUNSTREAK

Kategori: Allmänt

För några dagar sen var det tredje deltävlingen i Trail genom skånes; enduro.   Jag hade sett framemot att springa för av nått skäl trodde jag att det skulle va den lättaste deltävlingen.  Även om ett av segmentet var 800 meter vulkan. Å känner jag Anna rätt så var det uppför! 

Men jag var ju inte där!
För ca två veckor sen tog jag de första löpstegen  po länge. Det var ca 1 km haltande löpning längs kävlingeriver bort till bron. Sen vände jag å haltade  tillbaka.  Det var då jag insåg att jag kanske inte skulle riskera nått med att springa 17 km traillöpning.  
Så det är tungt nu!
Får jobba med min RMI så det stänker om det. Känner att det går framåt, benet wobblar inte lika mycket längre utan det känns stabilare runt knät. Men ändå!
Har faktiskt funderat po om jag ska ge upp planerna po att delta i Helsingborgs marathon. Istället ska jag fokusera po att bli ok å sen se om jag kan köra en mara. Hade sluppit stressen.
vem kom po den lysande idén att jag skulle sitta 5 minuter i jägarvila?

Nåja jag ska springa 3 kilometer i morgon å sen ska jag sakta öka distansen så får jag se om jag känner mig redo för en mara i september.  Annars får jag väl ta den nästa år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: