olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Tror jag går med kaloriunderskott idag

Kategori: Allmänt

Jag fortsätter po temat dålig självbevarelseinstinkt! 
Men jag hoppar po de galnaste idéerna.  Springa Marathon, åka till Spanien med 40 scouter, cykla i 3 timmar som jag gjorde idag!

Ja ni läste rätt 3 helveetes timmar po cykel! Inga problem nä det tyckte inte jag heller efter den första timmen. Var nästan så jag funderade po om jag hade gått ut lite för lätt. Men direkt efter pausen var känslan en helt annan! Å den sista timmen ska vi inte snacka om. Den var ett rent helvete!  Den gick låååångsamt, jag var så trött att jag knappt hörde vad Anna eller Camilla sa utan jag bara trampade po, såg hur de andra gjorde å då gjorde jag likadant. Po slutet när det var ett lättare parti drog jag av allt motstånd, ändå kom jag knappt upp i varv!
Jag hade redan tidigt bestämt mig för att i sista backen skulle jag lägga po tungt,tungt å det gjorde jag. Samtidigt tittade Anna po mig och nickade så då la jag po lite till. Fick verkligen lägga all tyngd po pedaler för att överhuvudtaget komma runt och så fort vi var klara orkade jag inte rubba pedalen!
Nä aldrig mer!

Fast vasaloppscyklingen den första mars lockar lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: