olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Glänsande panna! rumpsvett och ett rejält skavsår!

Kategori: Allmänt

Jag ska ju vara med och arrangera ett EB i Spanien i sommar.  Då är det kanske inte så konstigt att jag får Flashbacks till tidigare arrangemang.  Som i Tyskland 2006. Så fort nån sa till Maja att de hade skoskav svarade hon "AMPUTERA!"

om man sen kommer ihåg att sätta igång klockan från början så blir det en timme!


Jag har hittat po ett trevligt löppass som får en timme po bandet att gå som ingenting.  Norska intervaller! 
I min tappning innebär det att jag kör 4 gånger 4 minuter i en lagom hög hastighet. Däremellan kör jag en aktiv vila med att gå i 3 minuter!
Men det blir ju bara en halvtimme tänker de av er som kan räkna! Och ja det stämmer men om vi lägger till 15 minuter upptrappning och 15 minuter nedvarvning så....
Båda dem växlar jag mellan att gå och jogga i lugn takt. Förresten så är den lugna takten samma som jag sprang fort  po förra året!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: