olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

cykel nummer 9!

Kategori: Allmänt

Vad gör man dan efter att man cyklat i tre timmar? Ja det smarta valet är inte att gå po ett sprint pass.
Benen var väl ok om än lite stumma men rumpan.... 30 minuters gumptortyr. Hur jag än ändrade ställning po sadeln var det olidligt!

Jag hade tänkt mig att ta det lite lugnare. Det går ju bra när det är Maria som håller i passet. Nä tänkte väl det. 
Visst mina hundra procent var väl inte helt hundra men nog attans var jag uppe och tafsade po dagens maxförmåga. Som när Maria sa att man borde ligga po minst 15 i motstånd.  Då lägger Ola sig po 16. 
Å i nästa omgång ökar han. Motståndet var så tungt att jag knappt orkade cykla runt. Displayen dog flera gånger, som  den gör när man slutar trampa!
Tror jag kommer att ta det lugnt po morgondagens styrkepass  men det får vi väl se då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: