olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Köpa äpple po Preem

Kategori: Allmänt

Har jobbat inom mitt yrke sen julen -89. -92   var det en tös po särskolan som gav mig en väldigt blöt puss för hon tyckte jag var söt. Sen dess har jag vant mig vid att jag inte är den populäraste, snygga killen i personalgruppen!
Idag var vi med jobbet i en närliggande kommun. En mycket blyg brukare, tittade po mig, sa att jag var snygg. Kom fram å blinkade med ögonen i vad jag tror var ett flörtande å ville kramas.  
Behöver jag skriva att jag var obehagligt överraskad av situationen å visste inte hur jag skulle hantera det. 
Ibland får man verkligen såna där ögonblick då man tänker oj, Det har hänt nått!

Nästa gång ska jag inte be Ellinor ta foto, de blir vara suddiga 

Dagens pass blev 30 minuter sprint.  Ringsjön runt närmar sig å jag ligger långt efter med cykelträningen.  
Det är ett svettigt pass. När sen töserna i receptionen sitter bakom mig, Marias far snett framför. Åsa, instruktören står mest hos mig å kollar, kändes det som och Maria  po cykeln brevid. Då satsar Ola.
Fast ska sanningen fram hade jag tänkt köra järnet ändå! 
Speciellt efter att de två senaste styrkepassen gått sådär! 
Lite kul var det att sitta brevid Maria. För oavsett om hon vet det eller inte så tävlar jag alltid mot henne.  Nån dag kommer jag att vinna också.
Kanske?! 🤔
Idag var jag nära, sneglade po hennes display litet då å då å låg bara lite efter! 

Har bestämt mig. Ska springa en halvmara i höst. De som ligger närmast att få äran är helsingborgsmaran den siste augusti eller Köpenhamn den 15 september! Kanske mest för att de är de enda två halvmarorna jag känner till. Nån som vill hänga po? Jag springer inte fort men långsamt.  Tänker mig en tid po ca 2,5 timmar!

Sen har vi ju midnattsloppet den 7 september Å Öved trail 28 september.  Jag måste kanske lugna mig lite 😁
Jag tycker ju inte ens om att springa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: