olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Konsten att tillfredsställa en yogaguru

Kategori: Allmänt

Det finns saker som påverkar en men som man inte själv märker av. Som nu igår.  Var ute po ett danseställe.  Det var den gången i år. 
Jag reflekterade över att det finns de som faktiskt är större än mig.  En tanke som jag inte är så van att känna. 
Det brukar ta lite tid för polletten att trilla ner så idag har jag kommit po hur mycket det egentligen betydde, att jag inte var störst!
Tror inte att jag kan förklara för någon hur stort detta faktiskt är. Vilket innebär att detta faktiskt har stört mig. 
Stört mig rejält!
Stört mig utan att jag visste det!
Stört mig så mycket att jag po något sätt nollställt känslan som en form av försvarsmekanism! 

Men nu är jag inte automatiskt störst längre! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: