olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Yoga med Joanna

Kategori: Allmänt

Får väl lägga ut en liten varning. Dagens inlägg kan kanske ca lite magstark i vissa stycken. Kanske nån skulle säga äckligt. Så om du har problem att läsa sånt råder jag dig till att hoppa över första kapitlet!
Säg inte att jag inte varnat dig!


Jag har alltid haft lätt för att kräkas.  Två öl i min ungdoms dagar kunde komma upp lika snabbt igen så det var lika bra att köra po rom å Cola!
Därför var det en konstig känsla i måndags då jag låg po knä framför toan. Det körde runt i magen men ville inte komma upp.  Till slut fick jag tänka att om jag reser mig börjar det snurra å mycket riktigt så funkade taktiken men det var inte som vanligt när det brukar kännas bättre efteråt!. Så jag fick ligga kvar en stund och försäkra mig att det gått över innan jag kunde gå tillbaka och väga mig.

Konstigt var ordet. Visst var det ett par jobbiga övningar Maria hade satt ihop men jag borde inte ha gjort PB po maxpuls!
Det var ju inte kondition vi körde!
Å visst har jag träningsvärk men inte så kraftig som jag trodde!


Har som vana att gå po bodybalance po tisdags mornar. Men ibland, som idag, ställer jobbet till det för träningen. 
Därför fick jag istället  gå po yoga ikväll!
Lite annorlunda,  visst är det många moment som är liknande, men takten och hur man gör själva momentet skiljer sig verkligen åt!

Förra veckan hade jag gått upp. Väger mig ca en gång i månaden  men jag borde ha tappat. Nåja jag har skärpt till kosten. Framförallt det lilla extra jag har unnat mig här och där. 
Men 3,5 kilo minus po en vecka! Det är ju för mycket po andra hållet. Aldrig får man va nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: