olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

keep it simple stupid aka KISS

Kategori: Allmänt

Ibland, ja egentligen rätt ofta blir jag irriterad po mig själv. Ofta är det när jag är po gymmet.  Kanske för att jag tillbringar en stor del av min tid där? Oftast är det då den fantastiska Maria det går ut över. Att hon stått ut med mig i 18 månader är en gåta. Men det är kanske så att hon i nästa liv uppnår Nirvana medan jag blir en blodsugande fästing!?
I alla fall var jag po releasen av Tone ikväll 45 minuter fartfylld gymping med Åsa. 
Som vanligt blev det en kopp eller två kaffe efteråt. Vilken ovana jag fått. Tror faktiskt inte att jag kan gå till gymmet utan att sätta mig i soffan efter passet!
Tillbaka till saken.
Maria dök upp och frågade hur det hade gått och genast började jag ta det negativa. Dvs att jag fick ont i vänster knä när jag hoppade po det benet! 
Varför! Jag kunde ju ha sagt att det gick bra för att va första gången med dem övningarna istället! 
Nä jag tänker köra metoden fake it till you make it! Å svara henne med ett leende å tummen upp i fortsättningen 

Idag var det rocka sockorna.  
Tänkte visa en jämförelse med mina klumpar för tre år sen å idag
Är det nån skillnad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: